بهترین مدل های آیفون تصویری – معرفی 15 مدل

اصولا برای هر خریدی به این نگاه میکنیم که بهترین جنس یا بهترین مارک اون محصول از کدوم شرکت یا برنده. علت این موضوع می تونه چندین دلیل داشته باشه که مهمترین های آن کیفیت، امکانات، بروز بودن و خدمات پس از فروشه.

حالا ما در این مطلب می خوایم بهترین مارک آیفون تصویری رو به شما معرفی کنیم و به ترتیب مدل های خوب اون برند رو به همراه مشخصات و قیمت مشخص کنیم تا اگر تصمیم به خرید آیفون تصویری دارید این کار رو به راحتی انجام بدید.

1- آیفون تصویری تابا

تابا بیش از 5 ساله که مقام پرفروش ترین برند آیفون تصویری رو تو ایران در دست داره و این دستاورد بی دلیل نیست چرا که این برند انقدر محصولات متنوع و هیجان برانگیز داره که نمیتونی دست خالی از فروشگاه تابا خارج شی. اما اگر بگید که کدوم مدل هاش ارزش خرید بالایی داره ما می تونیم 4 مدل از این برند رو به شما معرفی کنیم.

آیفون تابا 5-43 اقتصادی و ارزان

تابا 2-3 سالی هست این مدل رو معرفی کرده که مستقیما مشتریانی که دنبال جنس ارزون هستن رو نشونه گرفته. این مانیتور زیبا و ارزون همه امکانات اولیه یک آیفون تصویری رو داره. یعنی صفحه نمایش رنگی 4.3 اینچی داره که کیفیتش خوبه و صدای رفت و برگشت مانیتور بسیار عالیه. مهمترین علتی که ما این مدل تابا رو معرفی کردیم اینه که قیمت بسیار خوب و کیفیت عالی ای داره به گونه ای که خیلی وقت ها تو بازار نایابه یا به قیمت بیشتری داره فروش میره.

آیفون تابا 5-70 این هم اقتصادی 7 اینچی

این مانیتور هم هم زمان با مدل قبلی تولید شد و تونست تو زمان کمی به عنوان محبوب ترین 7 اینچی بازار شناخته بشه. این مدل دقیقا امکانات مشابه ای با مدل 5-43 داره و تنها تفاوتش صفحه نمایش بزرگتر و 7 اینچی هست که خیلی ها دنبال این اندازه هستن.

آیفون تابا 1043 فول امکانات

یکی از شگفتی های تابا همین مدل 1043 هست. این مانیتور با اینکه قیمت خیلی خوبی داره و انتظار ازش بالا نیست ولی خریدارانش رو شگفت زده می کنه. صفحه نمایش 4.3 اینچ لمسی، رابط کاربری فارسی و زیبا، قابلیت ذخیره سازی عکس و فیلم، ارتباط داخلی صوتی با دیگر واحد ها، ورودی دو پنل زنگ موارد هست که ما تو دربازکن های تصویری گرون می بینیم که خوشبختانه تو این محصول خوش قیمت تابا هم دیده میشه.

آیفون تابا 1070 پرو پرچمدار

خیلی ها دنبال پرچمدارند، چه گوشی موبایل باشه و چه آیفون تصویری. این مدل پرچمدار تاباست که همه امکاناتی داره. از ظاهر زیبا با نورپردازی ریزی که داره گرفته تا صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، قابلیت ذخیره عکس و فیلم، باز کردن درب پارکینگ، اینترکام، ارتباط با دو پنل و دوربین مدار بسته و تقربلا موردی وجود نداره که این آیفون تصویری قدرتمند نداشته باشه.

اگر برند تابا براتون جذاب بود می تونید قیمت آیفون تصویری تابا رو از صفحه نمایندگی تابا در تهران ببینید و اون رو با بهترین قیمت بخرید. حالا سراغ معرفی مارک بعدی می ریم.

2- آیفون تصویری الکتروپیک

الکتروپیک تو 10 سال اخیر چندین بار به عنوان بهترین مارک آیفون تصویری شناخته شده و نمی شه این برند رو خیلی فاصله دار با تابا ببینیم. آمار ما نشون داده مشتریان الکتروپیک فقط 5 درصد کمتر از تابا هستن و بازی می تونه امسال تغییر کنه. 

پنل زنگ رندا

الکتروپیک رو احتمالا با پنل های زیبا رندا بشناسین. این پنل انقدر توجه به خودش جلب می کنه که غیر ممکنه اون رو دیده باشد و مجذوبش نشید. یک نوار نورانی از به صورت عمودی این پنل رو دو تیکه کرده و دکمه های زنگ لمسی هست که با فشردن زنگ این نوار نورانی تغییر رنگ میده. پس ما استثنائا پنل رندا رو به عنوان بهترین محصول الکتروپیک معرفی میکنیم.

آیفون 1096 الکتروپیک متمایز و با امکنات

آیفون 1096 الکتروپیک اولین گزینه ای هست که مشتری بهش فکر می کنه. ظاهر زیبا در تنوع رنگ مشکی و سفید، صفحه نمایش 4.3 رنگی با کیفیت، امکانات خوب، کیفیت بالا و قیمت تقریبا مناسب. همین دلایل باعث شده 1096 به عنوان پرفروش ترین مانیتور پیک شناخته بشه و می تونه گزینه اول شما هم باشه.

آیفون الکتروپیک 1286 جدید اقتصادی

الکتروپیک تو سال 1402 بالاخره ارزون ترین محصولش رو یه دستی روش کشید و حالا این محصول واقعا همه پسند شده. 1286 جدید دیگه ضخیم نیست و رو دیوار خیلی قشنگ جلو می کنه. البته به علت اقتصادی بودن ویژگی خاصی نداره اما مثل 5-43 تابا امکانات اولیه صفحه نمایش رنگی که البته 3.5 اینچ ه و کیفیت خوب صدای رفت و برگشت رو در اختیار مشتری قرار میده. در نهایت کیفیت خیلی خوب و گارانتی این محصول می تونه هر کسی رو قانع کنه که این محصول رو بخره.

آیفون 996 پرچمدار الکتروپیک

اگر دنبال بهترین محصول الکتروپیک هستید پس بفرمایید 996. این مانیتور مثل 1070 پرو تابا همه امکاناتی داره. فقط باید تصمیم بگیرید که از پیک می خواید انتخابتون رو انجام بدید یا از تابا. البته ظاهر سلیقه ای هست و تصمیم با شماست. صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی با رابط کاربری فارسی یا انگلیسی. دو ورودی برای پنل زنگ، دو ورودی برای دوربین مدار بسته که یکی از ورودی ها ضبط فیلم با تشخیص حرکت هم انجام میده. رله باز کردن درب پارکینگ، رله فراخوانی آسانسور موارد دیگه ای هستن که در این مانیتور همه چی تموم وجود دارند و البته اینترکام یا ارتباط داخلی صوتی با بقیه واحدها!

قیمت محصولات الکتروپیک

به خاطر تغییرات قیمتی زیادی که در ایران به وجود میاد ما صفحه آیفون تصویری الکتروپیک رو به وجود اوردیم که قیمت ها اونجا بروز میشن و امکان خرید نیز از اونجا فراهمه. خوبیش اینه خرید از نمایندگی انجام میشه و امکان مرجوعی یا تعویض کالا هم وجود داره.

3- آیفون تصویری سیماران

سیماران هم چند سالی هست سخت در تعقیب تابا و الکتروپیک ه تا به اونها نزدیک بشه و بتونه به عنوان بهترین مارک آیفون تصویری شناخته بشه. اما الان جزو 3 مارکه برتره پس میشه کاملا به محصولاتش اعتماد کرد. این شرکت هم 30 ماه گارانتی برای محصولاتش در نظر گرفته که زمان خوبی به نظر می رسه.

آیفون Hs-43 سیماران اقتصادی

Hs-43 هم مثل 5-43 تابا و 1286 پیک یک آیفون اقتصادی و ساده هست که بازار ارزون قیمت ها رو هدف گرفته. این آیفون تصویری صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی داره و صدای رفت و برگشت هم تقریبا خوبه. ظاهرش شباهت زیادی با 5-43 تابا داره البته بهتره بگیم تابا شبیه اینه. و بجز تنظیمات رنگ، نور و کنتراست تصویر امکانات خاص و ویژه دیگه ای نداره.

آیفون سیماران 46TKM فوق باریک

اگر به دنبال یک باریک ترین آیفون تصویری بازار هستید پس باید 46TKM سیماران رو انتخاب کنید. این محصول یک سانتیمتر ضخامت داره و خوشبختانه امکانات کاملی داره که جزو بهترین محصولات سیماران شناخته میشه. ظاهر زیبا و تولید شده در دو رنگ سفید یا مشکی که میشه هر کدوم رو انتخاب کرد. دارای حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه برای ذخیره تعداد بیشتری فیلم و عکس. اینترکام، اتصال به دو پنل یا یک دوربین مدار بسته، خروجی رله دربازکن، دکمه های لمسی پایین صفحه نمایش همه امکاناتی هستن که تو این مانیتور وجود دارند.

آیفون تصویری 76TKM باریک و با امکانات

سیماران در ادامه تولید محصولات باریک، یک 7 اینچی با قابلیت های مشابه محصول بالا رو تولید میکنه به غیر از اون امکانات، دارای دو ورودی برای دوربین مدار بسته هم هست که یکی از اونها به قابلیت نرم افزاری تشخیص حرکت تجهیز شده تا با تشخیص حرکت فیلم های 15 ثانیه ای رو روی کارت حافظه ذخیره کنه. رابط کاربری این محصول هم چشم نوازه و کار کردن با اون بسیار ساده هست. در نهایت سطح قیمتی 76TKM هم به نسبت امکانات خیلی بالا نیست.

آیفون سیماران 78W وای فای دار هوشمند

سیماران رو می شه به عنوان تنها برند مطرح ایرانی دونست که محصول وای فای دار تولید میکنه. این قابلیت وای فای کمک می کنه که آیفون تصویری به اینترنت خونه وصل شه و صاحب خونه دسترسی های زیادی به مانیتور داشته باشه. این دسترسی ها شامل، زنگ خوردن موبایل در صورت فشردن زنگ ساختمون، مکالمه با مراجعه کننده، باز کردن درب، ضبط فیلم و عکس می شه. خود مانیتور هم 7 اینچی لمسی با رابط کاربری روان و ساده هست که دو پنل و دو دوربین مدار بسته رو ساپورت میکنه که روی یک دوربین قابلیت ضبط با تشخیص حرکت داره. در نهایت اینترکام و رله باز کردن درب پارکینگ هم داره تا چیز دیگه ای تو قابلیت ها نمونه.

قیمت آیفون سیماران

سیماران بجز محصولاتی که در بالا معرفی کردیم مانیتورهای زیاد دیگری هم داره که می تونید تمام آیفون های تصویری سیماران رو در این صفحه دیده و از نمایندگی رسمی به قیمت روز خرید کنید. محصولات تا 1 ماه قابلیت مرجوعی دارند و تا سه ماه هم در صورت خرابی در فروشگاه تعویض میشن.

4- آیفون تصویری کالیوز

دیگه از اینجا به بعد فاصله برندها زیاد میشه. تا جایی که کالیوز در حال حاضر سهمی کمتر از 4 درصد در بازار داره. اما این باعث نمیشه که ما این برند رو جزو بهترین ها ندونیم و به نظرمون به زودی سهم بیشتری رو هم کسب می کنه. محصولات آیفون کالیوز به لحاظ کیفیتی عالی هستن و با گارانتی 48 ماهه ای که این شرکت روی این محصولات قرار داده شکی براشون نمی مونه.

آیفون کالیوز B41 اقتصادی دکمه لمسی

شاید اگه این مانیتور تابا تولید میکرد الان جزو پرفروش ترین مانیتورهای بازار بود اما چون کالیوز به مانند تابا مطرح نیست اون فروشی که مد نظر هست رو بهش نرسیده. این مانیتور 4.3 اینچی اقتصادی و ساده هست. با این وجود روی مانیتور دکمه های لمسی قرار گرفته تا اصلا حس ارزون بودن رو به ما القا نکنه. مانیتورهای کالیوز صفحه نمایش LED دارن و صدای رفت و برگشت هم عالیه.

آیفون کالیوز S-72 با گوشی یا بدون گوشی

اگر دنبال یک آیفون تصویری خاص هستید پس باید S-43 و S-72 کالیوز رو هم ببینید. مشخصه اصلی این مانیتور قابلیت استفاده به صورت با گوشی و بدون گوشی هست. یعنی اگه دوست دارید آیفون تصویری بدون گوشی داشته باشید می تونید، گوشی یا دهنی رو از اون جدا کنید و تنظیمات مانیتور رو روی حالت هندزفری قرار بدید. در این صورت صدای مراجعه کننده از بلندگوی روی مانیتور پخش می شه.

به لحاظ امکاناتی هم این مدل فول آپشن هست و قابلیت ذخیره عکس و فلیم رو داره. به دو پنل یا یک دوربین و یک پنل وصل میشه، ارتباط داخلی صوتی داره و امکان ضبط با تشخیص حرکت در پنل دوم نیز فراهم شده است. صفحه نمایش این مدل 7 اینچی و دکمه ها پایین صفحه نمایش لمسی تعبیه شده.

پنل زنگ نگار کالیوز

اگر بخوایم یک رقیب برای پنل رندا الکتروپیک در نظر داشته باشیم اون مدلی نیست جز پنل زنگ نگار کالیوز که تا 8 واحد دکمه لمسی اختصاصی برای هر واحد داره و برای واحد های بیشتر کدینگ میشه. ظاهر فوق العاده و البته جمع جور این مدل باعث می شه ما این پنل رو به عنوان یکی از زیباترین پنل های زنگ آیفون بازار بشناسیم.

5- آیفون تصویری سوزوکی

سوزوکی بک برند شناخته شده جهانیه که در ایران امتیازش رو به شرکت پارسیان تصویر فدک دارده و البته در تمام سیر تامین و تولید بر این شرکت نظارت داره. محصولات سوزوکی 36 ماه گارانتی دارن که یکسال اول در صورت خرابی جنس، محصول تعویض میشه. این برند هم تنوع خوبی داره که از مانیتور 4.3 تا 7 اینچ در مدل های با حافظه و بدون حافظه که می تونید همه مدل های آیفون سوزوکی را با قیمت اینجا ببینید.

6- آیفون تصویری تک نما

تکنما رو ما با پروژه های بزرگ می شناسیم. چون سیستم سیم کشی این برند جوریه که در پروژه ای بزرگ باعث میشه در هزینه های سیم کشی تا 70 درصد صرفه جویی بشه. البته این شرکت آیفون تصویری و پنل های متنوعی داره که مانیتور هاش در اندازه صفحه نمایش 4.3 اینچ، 7 اینچ و 10 اینچ تولید شدن که همگی قابلیت های ویژه برای نصب در ساختمان های بزرگ رو دارن. مثلا ساده ترین محصول این شرکت قابلیت ارتباط با نگهبانی، اتصال به دو پنل و باز کردن درب پارکینگ رو داره که در برند های دیگه ما این رو نمی بینیم.

قیمت محصولات تک نما هم کمی از دیگر برندها بالاتره که می تونید قیمت تک نما رو اینجا ببینید و البته بخرید. اگر سوای ذهن شما رو مشغول کرده و یا سوالی در مورد برند یا محصولی دارید در نظرات اون رو مطرح کنید تا ما خیلی سریع پاسخ شما رو بدیم.

نجوا ایزدی

متخصص در زمینه سیستم های برقی و حفاظتی ساختمان همانند دوربین مدار بسته، آیفون تصویری و تمامی کالاهای برقی ، مدیر محتوا و بهینه سازی سایت

ایجاد شده توسط
نجوا ایزدی

پست های اخیر

راهنمای انتخاب بهترین چراغ سقفی اداری

انتخاب بهترین چراغ سقفی اداری کیفیت نورپردازی محیط کار اصولا بسیار مهم است و به…

20 ساعت پیش

معرفی دو مدل چراغ دیواری پرکاربرد

معرفی دو نوع چراغ دیواری چوبی و کلاسیک چراغ دیواری از ملزومات روشنایی است که…

6 روز پیش

بهترین چراغ برای روشنایی باغ و باغچه

چراغ های ال ای دی ستونی، روشنایی باغ و باغچه چراغ‌ های بولارد، نوعی چراغ…

2 هفته پیش

بهترین خنک کننده‌ها برای محل کار، راهنمای انتخاب و استفاده

انتخاب بهترین خنک کننده هوا برای محل کار با گرم شدن هوا و ورود به…

3 هفته پیش

دستگاه حشره کش برقی، راه حل موثر خلاصی از حشرات

هجوم حشرات می‌تواند هر خانه‌ای یا هر محیطی را به فضایی ناخوشایند تبدیل کند. حشره‌کش‌های…

3 هفته پیش

کدام مدل ریسه از نظر اقتصادی به صرفه است؟

معرفی ریسه های اقتصادی و عوامل موثر بر قیمت ریسه ها ریسه‌ ها از جمله…

1 ماه پیش